Wednesday, May 7, 2008

Reunion

尋晚同班中學同學0係耀榮酒樓聚舊。七個同學之中淨得三個認得。因為其他都係同級唔同班。雖然以前都有撞口撞面一齊玩。但係大大話話唔見左幾廿年真係唔認得就唔認得。真係死黨果班都0係哂香港。Terry接我果陣話我個樣最後生。都唔係咁值得開心唧,因為我真係細過佢地架。我十歲就讀中一喇。如果唔係年紀細有得加分都未必入倒「俾你慮死」(庇理羅士) 啦。果陣D同學個個都小學會考一至幾百名內。我都係得千幾。都幾自卑架!人地有D係醫生,有D係博士。好彩而家假假地都係銀行人事部經理,都無咁失禮。不過都係講0下0者!到而家咁既年紀又黎到加拿大,D同學都無以前咁炫耀喇。等收到張相再post 啦!

4 comments:

Co Co said...

以前成日去我哋屋企同你好friend嗰幾個有冇嚟聚會呀?佢哋係唔係全部都喺香港呢?如果係嘅,你下次返香港就要探吓佢哋喇!係啦!你唔講我都唔知你十歲就讀中學喎!點解我又唔係嘅?

Denise said...

你梗係話李秀文喇!佢今次無黎。舊年見過佢。而家變得好特別。離左婚之後。轉左食齋。屋企又無電視。話果D係garbage喎!都幾難溝通。出年如果返香港一定要搵返佢地聚聚舊。
無法啦!我三歲讀幼稚園,五歲讀小學。可能無人湊要早D返學啦!

Co Co said...

仲有梁少雅同住喺我哋屋企附近隔幾條街嗰個唔得叫乜名呢?嘩....乜李秀文變成咁呀!可能離婚對佢有幾大影響啦!我都好怕同呢種人溝通,因為唔知佢哋心諗乜嘢,好多時你講乜佢都唔會認同,仲有一套好獨特同好難頂嘅理論添!

Denise said...

梁少雅去左澳洲後都無聯絡。另外係咪趙少紅,劉德儀,陳淑文?你都幾好記性喎。佢哋全部都喺香港。等我搵返佢地既聯絡email至得。