Sunday, March 2, 2008

Gift from Hong Kong

唔係指隻狗。佢係我個女FIFI。係條裙仔,佢表妹COCO 送俾佢既。

4 comments:

Co Co said...

條裙仔啱唔啱身呀?如果呢個size OK嘅話,第時見到靚嘅同有減價就幫你買多幾件啦!

Denise said...

有D鬆鬆地。細番一個碼就應該啱啱好。等傑仔番黎叫佢買啦。不個我都知佢孤寒咖喇。

Co Co said...

哈...你都好了解佢喎!佢返咗香港咁耐都未請我食過一餐飯,所以我喺爸媽返加拿大前一晚屈佢請我哋三個(我+爸媽)食晚飯,佢都好爽咁應承喎!

Denise said...

佢呢樣野一D都唔似我。都好既。佢儲倒錢。佢而家買野(如果唔係我俾錢既話)一定隔過哂價甚至大減價至買。